Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
25-08-MV - Konzervatorsko-restauratorski radovi na mozaičnom podu u središnjem salonu Vile Angioline
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: GRAD OPATIJA
Nacionalni registracijski broj (OIB): 99455464348
Vrsta naručitelja: Lokalno tijelo
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Maršala Tita 3
Poštanski broj: 51410
Mjesto: Opatija
NUTS kod: HR031 - Primorsko-goranska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Tanja Grbac
E-pošta: [email protected]
Telefon: +385 51680116
Internetska adresa: https://opatija.hr
Adresa profila Kupca: https://opatija.hr
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Konzervatorsko-restauratorski radovi na mozaičnom podu u središnjem salonu Vile Angioline
Opis postupka: Konzervatorsko-restauratorski radovi na mozaičnom podu u središnjem salonu Vila Angionila u Opatiji
Evidencijski broj nabave: 25-08-MV
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Radovi
CPV Oznaka: 45212313, Građevinski radovi na muzeju
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 166.580,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Obvezno navođenje imena i stručnih kvalifikacija osoba zaduženih za izvršenje ugovora
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj se obvezuje Izvođaču platiti stvarno izvršene radove i stvarno ugrađene količine materijala, prema privremenim mjesečnim i okončanoj situaciji prethodno ovjerenoj od strane Izvođača, nadzornog inženjera i ovlaštenog predstavnika Naručitelja, u roku do 30 (trideset) dana od dana zaprimanja valjanog računa i ovjerene situacije.
Valjanim računom smatra se račun izrađen i naručitelju dostavljen na način u potpunosti sukladan odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18).
Plaćanje se obavlja na bankovni račun Izvođača.
Predujam (avans) je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Izvođač ne smije bez suglasnosti Naručitelja svoja potraživanja prema Naručitelju prenositi na treće osobe.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili novčanog pologa u iznosu od 4.000 EUR-a.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja, te mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“, „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
U tekstu bankarske garancije OBVEZNO je taksativno navesti SVIH 5 niže navedenih slučajeva za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
3. neprihvaćanja ispravka računske greške,
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Rok valjanosti bankarske garancije mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Zadužnica ili bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22).
U slučaju podnošenja zajedničke ponude naručitelj će prihvatiti jamstvo za ozbiljnost ponude na sve članove zajednice, pod uvjetom da dostavljeno jamstvo sadrži jasan i nedvosmislen navod da se radi o jamstvu za ponudu zajednice ponuditelja s navođenjem svih članova zajednice ponuditelja.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku do krajnjeg roka za dostavu ponuda, kako bi isto moglo biti prihvaćeno, odvojeno od elektroničke ponude, u papirnatom obliku na adresu naručitelja, sukladno uvjetima iz Dokumentacije o nabavi.
Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od Ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjernom roku ne kraćem od 5 (pet) dana.
Dopušteno je da zajednica gospodarskih subjekata uz ponudu priloži bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude koje se sastoji od više bankovnih jamstava za ozbiljnost ponude, koje daju članovi zajednice gospodarskih subjekata, a koje u ukupnom zbroju predstavljaju traženu visinu jamstva.
Umjesto dostavljanja jamstva za ozbiljnost ponude, ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Grada Opatije: IBAN HR5723600001830200000
Model: HR 68
Poziv na broj 9016-OIB ponuditelja
Opis plaćanja: jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave evidencijski broj 25-08-MV.
Ako gospodarski subjekt uplati novčani polog kao jamstvo za ozbiljnost ponude, dužan je u sklopu svoje ponude dostaviti dokaz o plaćanju na temelju kojeg se može utvrditi da je transakcija izvršena, pri čemu se dokazom smatraju i neovjerene preslike ili ispisi provedenih naloga za plaćanje, uključujući i onih izdanih u elektroničkom obliku. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, Naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu Naručitelja. Gospodarski subjekt u ponudi treba navesti IBAN, model i poziv na broj s kojim će Naručitelj izvršiti povrat novčanog pologa.
Naručitelj će vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva će pohraniti.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
Popis radova
Tehnički stručnjaci ili tijela - izvođenje radova
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Konzervatorsko-restauratorski radovi na mozaičnom podu u središnjem salonu Vile Angioline
Opis nabave: Mozaični pod veličine 137 m² prekriva cijeli središnji salon u prizemlju Vile Angioline u Opatiji. Izrađen je u tehnici terazza i mozaika. Tri središnje plohe prekrivene su terazzom, a obrubne bordure izrađene su u mozaiku.
Uslijed slijeganja podnice mozaični pod je potonuo ispod izvorne nivelacije. Površina poda je valovita s udubljenjima i ispupčenjima. Prisutna su oštećenja i nedostaci izvornih kamenčića nepravilnih oblika u dijelu terazza, i tesera u dijelu mozaično izvedene bordure, te oštećenja i nedostaci izvorne žbuke. Dijelovi poda rekonstruirani su u nekoliko povijesnih obnova u kojima su neadekvatno postavljeni kamenčići, neusklađenih boja, oblika i međusobnog razmaka, a vezani su cementnim žbukama.
S obzirom na slijeganje tla, potrebno je izvršiti prelaganje mozaičnog poda kako bi se učvrstila i nanovo izgradila podnica, te povratak poda nakon restauratorskog zahvata na novo izrađenu podnicu. Također je potrebno uklanjanje neadekvatnih povijesnih obnova i restauratorska rekonstrukcija nedostajućih površina mozaika.
Tijekom izrade podnice potrebno je uskladiti kompatibilnost materijala, te provjeravati nivo podnice. Radove će pratiti nadležni Konzervatorski zavod.
U svim stavkama troškovnika uračunati su svi radovi, transporti, dobava materijala i strojevi i uređaji za izradu svake stavke troškovnika do potpune gotovosti.
Radovi se izvode sukladno izdanom Rješenju Uprave za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorskog odjela u Rijeci, KLASA: UP/I-612-08/24-04/1740, URBROJ: 532-05-02-11/6-24-4 od 28.10.2024. godine.
U prvoj fazi radova potrebno je obaviti sve nužne analize, snimak poda i nacrtnu dokumentaciju. Temeljem analiza i istražnih radova izraditi će se elaborat po kome će nadležni konzervator odobravati pojedine faze radova.
Namjena
CPV Oznaka: 45212313, Građevinski radovi na muzeju
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Vila Angiolina u Opatiji
NUTS kod: HR031 - Primorsko-goranska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 10 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 22.09.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 166.580,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Cijena | 80 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Specifično iskustvo Stručnjaka 1. - Stručnjak za poslove zaštite i očuvanja kulturnog dobra | 10 |
| Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 18.06.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 09.07.2025. Vrijeme: 14:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 30
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 09.07.2025. Vrijeme: 14:00
Mjesto : GRAD OPATIJA, M. TITA 3, 51410 Opatija
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.