Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
25-05-MV - Usluga prijevoza putnika -City bus
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: GRAD OPATIJA
Nacionalni registracijski broj (OIB): 99455464348
Vrsta naručitelja: Lokalno tijelo
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Maršala Tita 3
Poštanski broj: 51410
Mjesto: Opatija
NUTS kod: HR031 - Primorsko-goranska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Tanja Grbac
E-pošta: [email protected]
Telefon: +385 51680116
Internetska adresa: https://opatija.hr
Adresa profila Kupca: https://opatija.hr
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Usluga prijevoza putnika -City bus
Opis postupka: Usluga prijevoza putnika
Evidencijski broj nabave: 25-05-MV
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Usluge
CPV Oznaka: 60112000, Usluge javnog cestovnog prijevoza
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 69.300,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj se obvezuje podmiriti cijenu usluge temeljem ispostavljenog mjesečnog e-računa od strane Prijevoznika po isteku svakog mjeseca obavljanja prijevoza, s dospijećem u roku od 30 dana od dana zaprimanja e-računa.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili novčanog pologa u iznosu od 1.000,00 eura.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti, koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
U tekstu bankarske garancije OBVEZNO je taksativno navesti SVIH 5 niže navedenih slučajeva za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
3. neprihvaćanja ispravka računske greške,
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Zadužnica ili bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) u iznosu od 1.000,00 eura.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata kada je sredstvo zadužnica ili bjanko zadužnica, u jamstvu je moguće navesti da dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
Popis glavnih usluga
Alati, postrojenje ili tehnička oprema
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Usluga prijevoza putnika -City bus
Opis nabave: Usluga prijevoza putnika
Namjena
CPV Oznaka: 60112000, Usluge javnog cestovnog prijevoza
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Opatija
NUTS kod: HR031 - Primorsko-goranska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 01.09.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 69.300,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabavlja se vozilo ili usluga koja koristi vozilo kategorije M1, M2, N1, N2, N3, M3 razred I ili M3 razred A
Nabava spada u djelokrug Europskog parlamenta i Vijeća 2009/33/EC (Direktiva o čistim vozilima – CVD)
- Vrsta ugovora (čista vozila): -
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Cijena | 90 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Starost ponuđenog vozila | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 02.07.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 23.07.2025. Vrijeme: 14:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 60
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 23.07.2025. Vrijeme: 14:00
Mjesto : Opatija, M.Tita 3, suteren
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe.
Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.