Na temelju članka 18. Odluke o osnivanju i načinu rada radnih tijela Gradskog vijeća Grada Opatije („Službene novine“ primorsko-goranske županije br. 17/21)
S A Z I V A M
15. sjednicu Odbora za komunalno gospodarstvo i imovinsko-pravna pitanja koja će se održati
8. svibnja 2023. godine (ponedjeljak) s početkom u 17,00 sati u Gradskoj vijećnici.
Za sjednicu predlažem sljedeći
D N E V N I R E D :
- Usvajanje zapisnika s 14. sjednice
- Izvješće o radu komunalnog društva Komunalac d.o.o. Jurdani za komunalne djelatnosti za 2022. godinu, kao davatelja javne usluge prikupljanja otpada na području Grada Opatije
Izvjestitelj: Direktor Komunalca d.o.o. Jurdani - Izvješće o izvršenju Programa građenja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2022. godinu
Izvjestitelj: Filip Vlah, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - Izvješće o izvršenju Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2022. godinu
Izvjestitelj: Filip Vlah, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o komunalnom doprinosu
Izvjestitelj: Filip Vlah, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - Prijedlog Odluke o proglašenju komunalne infrastrukture javnim dobrom u općoj uporabi u vlasništvu Grada Opatije
Izvjestitelj: Filip Vlah, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša
PREDSJEDNIK ODBORA
Mladen Žigulić, v.r