Turisticka zajednica grada Opatije ni nakon zatvaranja granica i zaustavljanja turistickih tokova nije zanemarila komunikaciju sa svim bivšim i buducim posjetiteljima „kraljice Jadrana“. Vecinu aktivnosti prenijeli su u virtualni svijet, u kojem je moguce „putovati“ bez napuštanja vlastitog doma. – Iskoristili smo dosad izgradene komunikacijske kanale na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i Twitter te našu internetsku stranicu kako bismo pokrenuli kampanju prakticki bez troškova, kojom smo zadržali interes turista za Opatijom i pozvali ih da nas posjete cim to bude moguce, kazala je Suzi Petricic, direktorica TZ grada Opatija. Iako je turizam privremeno „na cekanju“, brojni ljubitelji putovanja koriste ovo vrijeme kako bi razmišljali o novim destinacijama, stoga je opatijska Turisticka zajednica osmislila kampanju „Dream today, travel tomorrow“ (Planiraj danas, putuj sutra) koja je pokrenuta još sredinom ožujka. Turisti su pozvani da virtualno prošecu Opatijom i upoznaju njenu povijest i znamenitosti, a kampanja je ujedno usmjerena na predstavljanje kljucnih opatijskih turistickih atributa poput duge ljecilišne tradicije i bogate outdoor ponude. – Svojim pratiteljima porucili smo kako je važno da ostanu doma, ali da istovremeno dopuste svojoj mašti da odluta opatijskim parkovima, kupalištima, šetnicama… Objavama smo ih potaknuli da osmisle plan putovanja, a istovremeno kroz dio „Upoznaj lokalno“ i predstavili autohtone lokalne proizvodace, umjetnike i baštinu ovog kraja, pojasnila je Petricic. Relakasacijom zaštitnih mjera, koje prati i sve intenzivnija komunikacija o otvaranju turistickih putova na nacionalnoj i medunarodnoj razini, kampanja Turisticke zajednice dobila je novu dimenziju, uz poruku „Planiraj danas, posjeti Opatiju sutra“, odnosno „Dream today, visit Opatija tomorrow“. Uvertira u intenzivnije predstavljanje turistima objava je prigodnog promotivnog videospota namijenjenog stranim tržištima koji sve buduce posjetitelje grada poziva da maštaju o prekrasnom lungomaru, uživanju na morskim valovima i opuštanju na plaži, šetnjama prirodom i okusima lokalne gastronomije. – Željeli smo vjerno prenijeti opatijsku atmosferu, sve ono što naši gosti mogu doživjeti, osjetiti i okusiti u našem gradu, a upravo kako bismo zadržali tu lokalnu autenticnost, ovu video-razglednicu prati glas Opatijke Karoline Šuše koja je u cijelu pricu unijela i dodatnu emotivnu dimenziju. Treca faza komunikacije prema stranim tržištima uslijedit ce neposredno prije i nakon otvaranja granica, kada cemo pozvati naše goste da svoje snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju – danas. Naravno, pritom cemo objasniti i koje sve mjere sigurnosti ispunjavaju hoteli, restorani i drugi turisticki subjekti, a kako bi dodatno pojacali osjecaj sigurnosti kod gostiju, zakljucila je Suzi Petricic. Kampanja Turisticke zajednice grada Opatije vec sada je naišla na odlicne reakcije na društvenim mrežama, a objave na šest jezika, koje ciljaju kljucna emitivna tržišta, potaknule su i brojne reakcije pratitelja koji ih rado dopunjuju vlastitim sadržajem i pricama o ugodnim doživljajima iz ranijih turistickih posjeta Opatiji. Prigodni video Dream today, visit Opatija tomorrow pogledajte na https://youtu.be/UKHyoWlmHpY