Dvije izložbe otvorene u Hrvatskom muzeju turizma

Dvije izložbe otvorene u Hrvatskom muzeju turizma

U Hrvatskom muzeju turizma u Opatiji otvorene su dvije izložbe autorice Mirjane Kos “I umjetnost i promidžba – Suvremeni hrvatski turistički plakat” te  “Ruralni turizam – Suvremeni primjeri i razvojne mogućnosti – Pelješac i Rastoke”.

Na prvoj su izložbi izloženi plakati Hrvatske turističke zajednice iz serija „Mala zemlja za veliki odmor, „Hrvatska – Mediteran kakav je nekada bio“, „Hrvatska – svijet različitosti“ i „Hrvatska – Puna života“.

– Turizam, jedna od najvažnijih gospodarskih grana u Hrvatskoj koja se smatra hrvatskim brandom, zaslužuje punu pažnju kada je riječ o turističkoj promidžbi kojom se Hrvatska predstavlja. Važnu ulogu pri tome ima turistički plakat kao jedno od značajnijih sredstava vizualne komunikacije. Hrvatski turistički plakat od osamostaljenja hrvatske države, posredstvom Hrvatske turističke zajednice povećava broj motiva i za vidljivost manjih mjesta. Hrvatska turistička zajednica, ali i manje turističke zajednice angažirale su najbolje hrvatske fotografe koji su napravili vrhunske fotografije. Stoga je naš turistički plakat kulturna baština koju valja čuvati i valorizirati, kazala je autorica, ravnateljica Hrvatskog muzeja turizma Mirjana Kos.

Iako je hrvatski turistički razvoj na jadranskoj obali u drugoj polovici prošlog stoljeća obuhvaćao i seoska područja, ozbiljniji rast ruralnog turizma kako ga danas doživljavamo uzeo je maha tek zadnjih desetljeća. On ponajprije obogaćuje raznolikost turističke ponude, ali i pridonosi očuvanju i prezentaciji naše kulturne i prirodne baštine. Hrvatski muzej turizma priprema niz izložbi o ruralnom turizmu nastojeći prepoznati i detektirati specifičnosti te vrste ponude, a isto tako otkrivati i upućivati na još nedovoljno iskorištene mogućnosti daljnjeg razvoja. Druga postavljena izložba obuhvaća tri primjera – dva s poluotoka Pelješca i jednog iz Rastoka, Slunja.

Otvorenju izložba nazočili su gradonačelnik Fernando Kirigin i predsjednik HTZ-a Kristjan Staničić.

Opatija