Festival neovisnih kazališta i kazališnih skupina Republike Hrvatske (FEN) nagraden je za najbolju komunikacijsku kampanju u kategoriji malih i srednjih tvrtki na sinocnjoj dodjeli nagrada Grand PRix, koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošcu najboljim projektima u struci. Do nagrade je FEN stigao u možda i „najtežoj“ i najprestižnijoj kategoriji, u kojoj je vladala jaka konkurencija, što pokazuje i cinjenica da su se medu troje nominiranih finalista našli i promotivna kampanja za album „Apsurdistan“ grupe Dubioza kolektiv te festival elektronske glazbe Ultra Europe. Dodijeljujuci nagradu Rajni Miloš, ravnateljici Festivala Opatija koji je organizator FEN-a, dopredsjednica strucnog žirija Vlatka Škoric kazala je kako se radilo o „borbi Davida i Golijata“ u kojoj su se našli mali kazališni festival i razvikani veliki glazbeni spektakl. Presudila je, cini se, originalnost i kreativnost FEN-ova tima na celu s Erminom Duraj, koji je uz skromna financijska sredstva koristeci vlastite medije nadoknadio manjak „novinskih stupaca“ i „televizijskih minuta“ posvecenih temama iz kulture. – Presretna sam jer ovo nije nagrada samo za FEN, nego za citavu nezavisnu kazališnu scenu, ali i sve projekte u kulturi koje muce problemi malenih budžeta i nedostatka medijskog prostora. Pokazali smo da se i u takvim uvjetima može osmisliti dobra komunikacija s javnošcu, okrenuli smo medijske reflektore prema nezavisnoj sceni, i veseli me da je i struka prepoznala inovativnost koju smo ugradili u taj projekt, koji sada može i drugima biti primjer kako uspješno komunicirati s medijima i javnošcu, kazala je Miloš.