INFORMACIJA O TURISTIČKOM PROMETU OPATIJE U MJESECU KOLOVOZU I U RAZDOBLJU SIJEČANJ-KOLOVOZ 2014.

INFORMACIJA O TURISTIČKOM PROMETU OPATIJE U MJESECU KOLOVOZU I U RAZDOBLJU SIJEČANJ-KOLOVOZ 2014.

Prema najsvježijim podacima TZ grada Opatije o ostvarenima turistickim rezultatima  od pocetka godine do mjeseca kolovoza, kao i onima ostvarenim konkretno u mjesecu kolovozu – može se zakljuciti da  je Opatija ove godine zabilježila blagi rast  u broju dolazaka turista. U kolovozu 2014. u Opatiji je ostvareno 9 posto više dolazaka i 3 posto više nocenja, dok je u periodu  sijecanj – kolovoz 2014. u Opatiji ostvareno 2 posto više dolazaka no lani, a u ostvarenim nocenjima ponovljen je prošlogodišnji rezultat. Unatoc nepovoljnim vremenskim uvjetima koji su pratili špicu ovogodišnje turisticke sezone, ostvareni su tako pozitivni rezultati. Razlog tome je svakako jacanje ponude i sadržaja same destinacije u što su se ukljucili mnogi subjekti turistickog gospodarstva grada, kao i sam Grad Opatija. Ovom prigodom gradonacelnik Opatije Ivo Dujmic zahvaljuje  svim predstavnicima turisticke privrede grada  koji su se aktivirali i dali svoj doprinos jacanju destinacije kroz osmišljavanje i organizaciju brojnih i raznovrsnih sadržaja tijekom proteklih ljetnih mjeseci namijenjenih privlacenju gostiju u grad, kao i tijekom njihova boravka u Opatiji. Podsjetimo, Opatija je jedna od rijetkih destinacija s aktivnim cjelogodišnjim turistickim poslovanjem, i bitno je napomenuti da konstantno poduzima aktivnosti na promidžbi sadržaja destinacije u svim godišnjim dobima. Tako primjerice upravo slijedi jacanje promidžbenih aktivnosti na pred i posezoni kroz program „Hrvatska 365“  što je projekt koji Opatija realizira zajednicki sa Rijekom.   „Ova turisticka sezona ostat ce u sjecanju kao kišna sezona s iznimno velikim brojem kišnih dana, medutim, zadovoljni smo turistickim prometom, kako u kolovozu, tako i za prvih osam mjeseci. U kolovozu je ostvareno povecanje turistickih dolazaka za 9% i nocenja za 3% cime je nadoknaden „minus“ iz srpnja, a prvih osam mjeseci uz 2% više ostvarenih dolazaka i ostvarenih nocenja u razini prošlogodišnjih, rezultat su nastavljenog pozitivnog trenda predsezone. 19% više njemackih, 14% više austrijskih i 7% više talijanskih gostiju u kolovozu 2014. govore o velikom interesu za Opatiju naših tradicionalnih tržišta na kojima je TZG Opatija u suradnji s hotelskim kucama provodila ciljane promidžbene kampanje. Ovu sezonu obilježili su i brojni, svjetski i kvalitetni programi ciji su organizatori, usprkos vremenskim neprilikama, uz velike napore, brojna ipak uspjeli organizirati, a kvalitetu programa nagradili su brojni gosti svojim dolaskom. Koristim priliku da zahvalim svima u destinaciji koji su ulagali u kvalitetu, jer još se jednom pokazalo da je ona presudna. Oni koji su ulagali njima se i vratilo. Najave za rujan i listopad na podrucju Opatije su dobre cemu ce pridonijeti mnogi kulturni dogadaji te konferencije i skupovi, poput Dana hrvatskog turizma 16. i 17. listopada. TZG Opatija odradit ce i niz aktivnosti na promidžbi turistickih programa u pred i posezoni u sklopu projekta “Hrvatska 365”, gdje ce se Opatija predstavljati zajedno s Rijekom na odabranim tržištima Austrije i Italije“ navodi se u  priopcenju TZ grada Opatije koje potpisuje direktorica Suzi Petricic.

Search
Generic filters
Promijeni veličinu teksta
Promijeni kontrast
Opatija