Turisticka privreda u Opatiji ponovo je aktivna, a sezona „hvata zalet“ za predstojece ljetne mjesece u kojima se ocekuje povratak gostiju u opatijske hotele i privatni smještaj. Iako mjerama zaštite od širenja koronavirusa hotelima nije bio zabranjen rad, opatijski su se hotelijeri iz poslovnih, ali i sigurnosnih razloga odlucili privremeno zatvoriti svoje objekte, ali vec s pocetkom svibnja dio hotela ponovo je otvorio svoja vrata. Trenutno rade 2 hotela: Villa Kapetanovic i hotel Navis, a od pocetka iduceg tjedna, odnosno 11. svibnja, otvorit ce se hotel Bevanda, Mali raj, Villa Dubrava i Pansion Ucka. Vecina hotelijera najavila je otvaranje krajem svibnja i pocetkom lipnja, što najviše ovisi o otvaranju granica. – Hotelijeri, što se osobito odnosi na manje hotele, htjeli su pricekati trenutak u kojem ce moci ponovo ponuditi potpunu uslugu, koja uz smještaj ukljucuje i ugostiteljstvo, odnosno hotelske restorane kojima je ponovo dozvoljen rad. Stoga ce, poštujuci sve propisane zaštitne i sanitarne mjere, sada ponovo biti otvoreni za posjetitelje, a pozitivan znak je da vec postoje upiti i prve rezervacije. Uz hotelijere, znacajni dio turisticke privrede u Opatiji cini i privatni, obiteljski smještaj, te su i naši iznajmljivaci spremni za prihvat gostiju. Jednako tako, najavljena su i otvaranja ugostiteljskih objekata, gradskih kavana, restorana te caffe barova koji ce biti spremni docekati opatijske goste, a gradske trgovine vec su zapocele s radom. Prema anketi koju je provela TZG Opatija trenutno stanje bookinga za lipanj, srpanj i kolovoz je u prosjeku oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a ocekujemo goste s naših tradicionalno najjacih tržišta, iz Austrije, Njemacke, Hrvatske, Slovenije i Madarske. Velika prednost Opatije pritom je stoljetni status ljecilišne destinacije, koja ce sasvim sigurno biti dodatna motivacija prilikom planiranja turistickih putovanja u vremenu kada je fokus citavog svijeta upravo na – zdravlju, kazala je direktorica Turisticke zajednice grada Opatije Suzi Petricic. Turisticka zajednica grada Opatije ni tijekom mjeseci „karantene“, odnosno najstrožih mjera zaštite, nije zanemarila promociju na stranim i domacem tržištu kontinuirano promovirajuci atraktivnosti i ljepote Opatije putem društvenih mreža i digitalnih kanala. – Vlastitim snagama kreirali smo i provodimo zapaženu kampanju putem koje predstavljamo sve segmente turisticke ponude kojima Opatija raspolaže, te koji u ovom zahtjevnom trenutku predstavljaju znacajne komparativne prednosti – blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogucnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se dici stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja istice i važne opatijske znamenitosti te bogatu turisticku povijest hotelijerstva ali i okolicu i zalede Opatije s naglaskom na lokalne proizvodace autohtonih proizvoda „Feel& Taste“ koji cine važan dio u kreiranju turistickog doživljaja destinacije. Kroz kampanju smo pozvali sve goste da planiraju svoj dolazak u Opatiju, a prema najavama, taj dolazak bi uskoro mogao postati i realnost. Promotivni video „Dream today, visit Opatija tomorow“ uz originalno izdanje na engleskom jeziku prilagoden je i za goste s njemackog i slovenskog govornog podrucja. Putem razlicitih digitalnih platformi, u vrlo kratkom vremenu, opatijsku video razglednicu pregledalo je više od 50.000 stranih i domacih korisnika, naglasila je Suzi Petricic, direktorica Turisticke zajednice grada Opatija. www.visitOpatija.com