Opatija središnja tema zimskog izdanja putnog časopisa Croatia

Casopis su predstavili glavni direktor Croatia Airlinesa Srecko Šimunovic, glavna urednica casopisa Ksenija Žlof i opatijski gradonacelnik Ivo Dujmic.   Povod je velika reportaža o Opatiji, gradu s najduljom neprekinutom turistickom tradicijom u Hrvatskoj, koja je objavljena u zimskom izdanju putnog casopisa Croatia. Turisticki biser kvarnerske rivijere predstavljen je u rijeci i fotografiji na gotovo 20 stranica, što je dodatna promocija grada i Primorsko – goranske županije u zemlji i inozemstvu s obzirom na to da je  casopis namijenjen ponajprije putnicima i besplatno se distribuira u svim zrakoplovima Croatia Airlinesa. Izlazi cetiri puta na godinu (proljece, ljeto, jesen, zima) i tiska se u 35.000 primjeraka, a donosi teme koje predstavljaju hrvatsku baštinu, kulturu, tradiciju, umjetnost, prirodne ljepote, obicaje razlicite ljude i zanimljivosti naše zemlje.   Prigodom današnjeg predstavljanja Srecko Šimunovic, glavni direktor Croatia Airlinesa, istaknuo je kako je putni casopis prepoznatljivi hrvatski brand, koji promice prirodne, povijesne i kulturne ljepote Hrvatske te tako pridonosi razvoju hrvatskog turizma. Dodao je da ce nacionalni avioprijevoznik i ove godine letjeti na izravnoj medunarodnoj liniji izmedu Rijeke i Londona (Heathrow), srijedom, što ce pridonijeti daljnjem razvoju turistickih potencijala Primorsko – goranske županije, kao i grada Opatije. Celni covjek Croatia Airlinesa rekao je kako se razmatra i mogucnost izravnog povezivanja Rijeke i Barcelone te da ce eventualno uvodenje ove linije ovisiti o zanimanju turoperatora. Izbor Opatije kao turistickog odredišta za središnju temu putnog casopisa, kojeg izdaje Croatia Airlines, vrlo je važno u trenutku predsezonskih aktivnosti, izjavio je gradonacelnik Opatije Ivo Dujmic. „U susret novoj ljetnoj turistickoj sezoni, naš se grad predstavlja na skoro dvadeset stranica putnog casopisa, koji se dijeli putnicima na svim linijama našeg nacionalnog avioprijevoznika. Smatram da je ovakav nacin direktne promidžbe jedan od najkvalitetnijih i to može biti dodatni impuls stvaranju dubljeg interesa za odabir Opatije kao  mjesta na karti svijeta koje se „mora vidjeti“. Opatija ce zasigurno opravdati taj interes, jer je sinonim uspješnog turistickog odredišta u cijim su ljepotama kroz dulje od stoljeca i pol, uživali milijuni gostiju. Uredništvo casopisa prepoznalo je Opatiju i njezin potencijal kao vrijednu informaciju za putnike Croatia Airlinesa“ kazao je Dujmic.     Obnašatelj dužnosti župana Primorsko-goranske županije, prof.dr.sc Vidoje Vujic, pohvalio je  dokumentarnost i ujednacenost tekstova i fotografija kojima je predstavljena Opatija. „Kada bi se i Zracna luka Rijeka cešce pojavljivala kao aktivnije mjesto u domacem i medunarodnom zracnom prometu, avioputnici bi imali više prilike za posjet Opatiji. Uvjeren sam da ce se to postici u doglednoj buducnosti“, zakljucio je  dr. Vujic. Ova prezentacija ukazala je na veliki potencijal medusobne suradnje i potrebe za novim aktivnostima Grada Opatije, Primorsko-goranske županije i Croatia Airlinesa, o cemu su danas celnici i razgovarali, a koje se prije svega odnose na dovodenje veceg broja vikend gostiju na Kvarner.

Opatija