Tijekom prošle godine zaprimljene su primjedbe korisnika linije 32 koja povezuje Rijeku, Opatiju, Lovran i Mošcenicku Dragu, a odnosile su se na standard javnog prijevoza, primarno na kvalitetu i stanje autobusa, kao i gužve u vršnim periodima. Premda Grad Opatija nije suvlasnik tvrtke Autotrolej, ali sufinancira linijski javni prijevoz (lani je ukupni iznos subvencija Grada Opatije Autotroleju iznosio 1,9 milijuna kuna) interes Grada je da se kvaliteta javnog prijevoza popravi. Tako je nedavno na zahtjev Grada Opatije da se pokušaju maksimalno uvažiti ove primjedbe, Autotrolej dostavio prijedlog izmjena voznog reda linije 32 s dodatnim iznosima za njegovo financiranje Opatiji, Lovranu i Mošcenickoj Dragi. Grad Opatija prihvatio je Autotrolejev prijedlog te bi trebao izdvojiti dodatnih 235.000 kuna subvencije. Uvjet da ovakav vozni red zaživi je da ga prihvate sve tri jedinice lokalne samouprave na kojima vozi linija 32, a trebao bi stupiti na snagu tijekom veljace. U Gradu Opatija nadaju se da ce susjedne opcine slijediti opatijski primjer. Prema Autotrolejevu prijedlogu novog voznog reda, u vršnim periodima dodatno se uvode: 2 polaska na relaciji Rijeka-Lovran 2 polaska na relaciji Lovran-Rijeka 4 BIS vožnje na relaciji Rijeka-Opatija 4 BIS vožnje na relaciji Opatija-Rijeka. Takoder je Grad zahtijevao i da se uvedu u promet ovom linijom moderniju autobusi. Grad je upoznat i sa objektivnim okolnostima koje su utjecale na sniženje standarda kvalitete – odnosno, podatkom da je zbog kvarova desetak zglobnih autobusa novijeg datuma proizvodnje iz voznog parka bilo izvan pogona, što je ukupno utjecalo na sniženje standarda javnog prijevoza na liniji 32. Iz Uprave Autotroleja takoder je navedeno kako ce nastojati da u buduce na liniji 32 u promet uvedu kvalitetnije autobuse od onih koji su do sada prometovali.