PREDSTAVLJEN NOVI VIZUALNI IDENTITET OPATIJSKE RIVIJERE

Opatijska rivijera i turisticke zajednice Opatije, Lovrana, Mošcenicke Drage, Icica, Kastva i Matulja dobili su nove vizualne identitete, koji su danas predstavljeni na konferenciji za medije na kojoj su uz gradonacelnika Opatije Ivu Dujmica i direktoricu TZ grada Opatija sudjelovali i predstavnici lokalnih samouprava koje predstavljaju Opatijsku rivijeru – Lovrana, Mošcenicke Drage, Matulja i Kastva, kao i direktorica TZ Matulja Marijana Kalcic, te doajeni karnevala Liburnije – Gobo z Mošcenicke Drage, Radovan Trinajstic (Lovran) i Duško Jelicic Dule (Opatija).   Cilj Projekta izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere bio je definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turistickih zajednica. Znak Opatijske rivijere je stilizirani prikaz rasporeda mjesta i gradova duž rivijere prema rasporedu na geografskoj karti, s Opatijom kao centrom i najvecom tockom. Takoder, koloritom se prati prijelaz iz kontinentalnog podrucja kroz crvenu i smedu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za odredene manifestacije poput karnevala, marunade, ribarskih veceri i sl., koristeci fotografije umjesto grafickih simbola. Turisticke zajednice Opatijske rivijere primijenit ce novi vizualni identitet na sve promotivne materijale, a novi identitet preuzima i zajednicka web stranica www.opatija-riviera.info.  „Postojeci vizualni identiteti turistickih zajednica Opatijske rivijere nisu imali medusobnu poveznicu i nisu komunicirali jedinstvenu pricu destinacije.  Iz toga je proizašla potreba za kreiranjem jedinstvenog identiteta destinacije“, izjavila je Suzi Petricic, direktorica Turisticke zajednice grada Opatija. Na pozivnom natjecaju koji je održan tijekom studenoga 2013. izmedu ponudenih radova agencija kao najbolje je odabrano rješenje reklamne agencije Imago. Igor Mladinovic iz Imaga, kreativni direktor na Projektu izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere, pojasnio je idejni koncept iza odabranog znaka: „Raznolikost Opatijske rivijere vidljiva je od prirodno-klimatskih obilježja pa sve do povijesti, jezika, kulture i gastronomije. Bilo je potrebno stvoriti krovni logo sastavljen od elemenata koji predstavljaju cijelu Rivijeru, da bi onda iz tog logotipa prirodno nastajali logotipi ostalih mjesta s prepoznatljivim obilježjima i gradom Opatijom kao centrom rivijere.“ Opatijski gradonacelnik Ivo Dujmic naglasio je kako je prica oko stvaranja vizualnog identiteta Opatijske rivijere okupila više lokalnih samouprava – Opatija, Matulji, Kastav, Lovran, Mošcenicka Draga – koje zajednicki namjeravaju promovirati ovu destinaciju na drugim, posebno europskom tržištu, a u cilju njezina jacanja. Dodao je i kako je 170 godina od razvoja turizma – obljetnica koju Opatija slavi ove godine –  hrvatska,  a ne samo opatijska ili lokalna prica.  U nastavku konfrencije predstavljen je bogati karnevalski program u svim ovim gradovima. Isti se može pronaci na web stranicama svake jedinice lokalne samouprave, no isto tako tiskan je i zajednicki program u kojem su izdvojene glavne karnevalske price na podrucju Opatijske rivijere.  

Opatija