U uredu gradonacelnika danas je održana konferencija za medije na kojoj je predstavljena nova organizacija javnog gradskog linijskog prijevoza te nove linije 35. O novostima su govorili gradonacelnik Ivo Dujmic, te predstavnici KD Autotrolej d.o.o. Robert Mrvcic, voditelj Odjela optimizacije i podrške prometa te Kristina Prijic, glasnogovornica. Na konferenciji su bili nazocni zamjenici gradonacelnika Marina Gašparic i Fernando Kirigin i procelnik gradskog UO za komunalni sustav Miljenko Ujcic. Gradonacelnik je uvodno zahvalio na dosadašnjoj kvalitetnoj suradnji koji je Grad Opatija u ovom segmentu ostvarivao s prijevoznikom, tvrtkom Autotrans koja je do sada osiguravala prijevoz City bus linijam po gradu. No, suradnja s Autotrolejem, koji od 1. svibnja preuzima organizaciju cjelokupnog javnog linijskog gradskog prijevoza na podrucju Opatije donosi novosti u pogledu kvalitete voznog reda, u koji su “ugradene” realne situacije na terenu, a ulazak u jedinstveni sustav donosi i odredene benefite korisnicima, jer ce i gradani Opatije od 1. svibnja moci primjerice koristiti iste karte prilikom presjedenja iz vozila u vozilo, ukoliko se voze u istoj zoni, kao što je to do sada bilo moguce korisnicima u Rijeci. Što se financiranja tice, gradonacelnik je naveo da je nova organizacija jednaka po izdvajanjima iz proracuna kao i dosadašnja. Glasnogovornica Autotroleja Prijic navela je da ce se zasigurno raditi na podizanju kvalitete i standarda, osobito na liniji 32, te da ce na liniji 35 voziti “plavi bus” tj. autobus na plinski pogon, dok je Mrvcic istakao da se pri izradi voznog reda posebno vodila briga o tome da se što je bolje moguce prilagode termini polaska i dolaska uvažavajuci rasporede školske djece, odnosno radno vrijeme odraslih, a pazilo se i na veze pri mijenjanju linija. Novi vozni red KD Autotrolej objavljen je na njihovim mrežnim stranicama linija 35 linije 34 i 37 linija 32 Priopcenje za medije: Javni prijevoz putnika – o prijedlozima Internetsko savjetovanje sa javnošcu koje je provedeno istekom prošle godine, kao i primjedbe zaprimane tijekom godine neposredno od strane gradana pokazali su da u postojecim okolnostima, gdje jedno vozilo prometuje na dvije linije, nije moguce kvalitetno i na zadovoljstvo vecine korisnika sastaviti vozni red City busa. U svojim dopisima te usmenom obracanju gradani su ukazali: – da se gradska linija organizira iskljucivo za relaciju Veprinac-Poljane-Icici-Opatija ukazujuci da bi to podrucje bilo zakinuto buduci da osim City busa tom trasom (Poljanska cesta) ne prometuje niti jedan Autobus, dok je podrucje Pobri i Veprinca (Zatka) povezano sa Opatijom i linijama Autotroleja; – da su gradani dijelova Grada gdje prometuje City bus u drugacijoj situaciji od gradana gdje prometuju iskljucivo linije Autotroleja; – da vozni red nije uskladen sa završetkom nastave niti sa za završetkom radnog vremena; – da vozni red nije uskladen sa polascima linije 32 za Rijeku, odnosno povratku iz Rijeke. Nova organizacija javnog gradskog prijevoza Temeljem navedenih cinjenica prema kojima u postojecim okolnostima nije bilo mnogo prostora za poboljšanje voznog reda City bus-a i koje bi donijele znacajnije prilagodbe potrebama svih korisnika, a uzimajuci u obzir rezultate internetskog savjetovanja, predložen je novi model organizacije javnog prijevoza koji bi trebao sveobuhvatno rješiti pitanje javnog prijevoza na podrucju Grada, njegove dostupnosti, voznih redova, cijena prijevoza i dr. Od 01.svibnja 2014. temeljem Odluke Gradskog vijeca Grada Opatije, na podrucju Grada javni prijevoz ce obavljati Autotrolej i to na slijedecim linijama: Nova linija (linija 35) Opatija-Icici-Poljane-Veprinac (Tumpici) i natrag preko Nove ceste i Tošine (Novo). Navedena linija dva puta dnevno (radnim danom) produžuje do Zatke te dva puta dnevno polazi iz Zatke. Radnim danom ukupno je predvideno 12 vožnji smjer Veprinac-Opatija i 12 vožnji smjer Opatija-Veprinac = ukupno 24 polaska Linija 34 Opatija-Volosko-Pavlovac-Matulji-Veprinac (Ucka-nedjeljom i praznikom) Radnim danom ukupno je predvideno 11 vožnji smjer Opatija-Veprinac i 10 vožnji smjer Veprinac – Opatija=ukupno 21 polazak Linija 37 Opatija-Pobri-Matulji-Kastav Radnim danom ukupno je predvideno 13 vožnji smjer Opatija-Pobri i 12 vožnji smjer Pobri-Opatija=ukupno 25 polazaka Linije 32. i 36 ostaju po dosadašnjem rasporedu Potrebno je naglasiti da je vecina polazaka i dolazaka iz/u Opatiju svih linija koje prometuju Gradom medusobno uskladena, te se sugerira korisnicima prijevoza da ih koriste buduci da za vožnje unutar centra Opatije (Zona I) vrijede iste karte. Cijene karata nece biti iste u odnosu na City bus vec ce biti utvrdene prema cjeniku i zonama Autotroleja, ali naglašavamo da : – Grad placa cijenu karte za umirovljenike s mirovinom nižom od 2.000,00 kuna, – Grad placa cijenu karte za djecu koja stanuju duže od 3 (1-4 razredi) odnosno duže od 5 (5-8 razredi) km od škole, – Grad subvencionira cijenu putne karte za student, – Grad subvencionira cijenu putne karte za srednjoškolce (prema socijalnom programu). Sve pokazne karte se kupuju u Uredu Autotroleja u Opatiji. Izuzetno umirovljenici starosti preko 65. godine karte ce za sada morati izraditi u Rijeci buduci se radi o godišnjim pokaznim kartama. Dogovoreno je da cijelo podrucje Veprinca ude u II. Zonu (sada je u III.) što ce biti moguce realizirati u narednom razdoblju kada se usklade svi potrebni akti.