Predstavljena nova uprava Opatije 21

Predstavljena nova uprava Opatije 21

Na današnjoj konferencije za medije na kojoj su bili nazocni gradonacelnik Ivo Dujmic, koji je i predsjednik Skupštine „Opatija 21“ d.o.o., predsjednik Nadzornog odbora „Opatija 21“ Vladimir Brnecic i novi direktor „Opatije 21“ Igor Štok, predstavljen je novi program rada uprave Opatije 21 i novi direktor na celu ove tvrtke Igor Štok, koji ce preuzeti realizaciju novih zadaca.   Igor Štok ce ovu funkciju službeno preuzeti 1. kolovoza od dosadašnjeg direktora Mladena Sinožica, koji ostaje u tvrtci kao voditelj novih projekata. Igor Štok godinama je radio u sektoru upravljanja parkinzima gradskih komunalnih tvrtki Grada Rijeke.   Gradonacelnik Dujmic na današnjem predstavljanju nove uprave i novih planova buduceg djelovanja tvrtke Opatije 21. rekao je da je Grad Opatija zadnjih godina u vrhu ljestvice transparentnosti u zemlji i da je u skladu s time danas upoznao javnost s promjenama i razlozima za njih na celu ove tvrtke, o cemu je jucer donesena odluka. Definirane su zadace koje su pred Opatijom 21. u narednom periodu: osim preuzimanja upravljanja parkinzima na javnim površinama, ova ce tvrtka realizirati i gradnju garaže na Gorovu te pokrenuti planiranje gradnje garaže na Crnikovici. Opatija 21 preuzet ce upravljanje parkinzima na javnim opatijskim površinama kada istekne ugovor s koncesionarom koji trenutno upravlja parkinzima. Ugovor istjece pocetkom ožujka 2018.  pa je u Opatiji 21. vec  zapocela priprema aktivnosti i planiranje, ne bi li sve bilo spremno da se prijelaz u smislu upravljanja gradskim parkinzima s privatnog koncesionara na gradsku tvrtku odvije glatko i bez problema za korisnike. Uz to, mora osigurati da parking za sve posjetitelje bude besplatan vikendima tijekom zimske sezone, kako bi se potaknulo što više posjetitelja da posjete Opatiju i izvan sezone, kada se organiziraju brojna dogadanja. Za žitelje grada, pak, osigurat ce se besplatni parking u trajanju od 1 sata dnevno. Osim ovih taksativno navedenih konkretnih zadaca, postoji i niz drugih što se planiraju u Opatiji 21 a koje bi trebale uvesti reda u upravljanje javnim parkinzima te osigurati fleksibilniju situaciju za domace stanovništvo, ali i olakšati gospodarstvenicima. U tom kontekstu gradonacelnik je spomenuo planirano uredenje parkirnog prostora u Iki za  autobuse koji dovode turiste u grad. Gradonacelnik Dujmic na konferenciji je demantirao navode koji su se pojavili u javnosti oko navodnog postojanja menadžerskog ugovora novom direktoru, kojim mu se osigurava visoka placa i ostale beneficije. „Nema nikakvog menadžerskog ugovora novom direktoru, nema nikakve duple place, ni službenog automobila 24h dnevno“  – kazao je Dujmic. Osim toga, naveo je i da on kao gradonacelnik nije ni u kakvom osobnom  sukobu sa sadašnjim koncesionarom gradskih parkinga, vec da kao gradonacelnik zastupa Grad i njegove gradane. Cinjenica je da je Grad do sada svaki put kad bi se vikendom ukinulo placanje parkinga zbog manifestacija, zato morao obeštecivati koncesionara. Grad je spreman obešteti koncesionara, ali samo onoliko koliko  pokažu njegove poslovne knjige, no koncesionar je tražio duplu cijenu i zato se vodi sudski postupak.  Figurativni primjer svega, jest primjer malog parkinga ispred zgrade  Thalassotherapije za koji Grad godišnje koncesionaru placa  300.000 kuna za parkirna mjesta koja su odredena kao besplatna  za pacijente“ naveo je Dujmic. Stoga je odluka da gradska tvrtka upravlja javnim parkinzima kada koncesionaru istekne ugovor poslovno i financijski opravdana, sumira gradonacelnik.    

Search
Generic filters
Promijeni veličinu teksta
Promijeni kontrast
Opatija