Sukladno novim protuepidemijskim mjerama koje su na snazi od sutra, 16. studenog 2021. ulazak u prostore gradske uprave za građane i stranke moguć je isključivo uz predočenje EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju.
Prijem građana kod gradonačelnika odvija se drugi utorak u mjesecu od 9,00 do 13,00 sati, uz prethodnu najavu na e-mail [email protected] ili tel: 051 680 118.
Kako bi izašao u susret svim zainteresiranim građanima koji ne posjeduju odgovarajući dokument za ulazak u javne prostorije, gradonačelnik će ih primati četvrtog petka u mjesecu, od 9,00 do 11,00 sati, uz uvjet povoljnih vremenskih prilika, na štandu ispred gradske tržnice ili na drugim lokacijama, prema prethodnoj najavi putem mrežne stranice Grada Opatije,
Termin rada sa strankama Odjeljka pisarnice određen je u okviru radnog vremena gradskih službi, i to od 9,00 do 11,00 sati, te od 11,30 do 14,00 sati. Preporučujemo strankama da obrasce dostupne na https://opatija.hr/obrasci/ dostave elektroničkom poštom.