Na konferenciji “Putovanja za generacije X,Y, Z”, koju su u opatijskom hotelu Milenij organizirali Novi list, Hrvatska turisticka zajednica, Hrvatska elektroprivreda i Jadrolinija okupili su se predstvnici lokalnih samouprava PGŽ, brojni turisticki djelatnici i gospodarstvenici. – U sveukupnom hrvatskom turizmu participacija najmladih generacija, definiranih kao Y i Z je jako velika, cak do 30 posto, istaknuo je Frano Matošic, državni tajnik u Ministarstvu turizma na otvaranju konferencije. Projekt Hrvatski digitalni turizam koji smo pokrenuli uz pomoc sredstava EU, a koji ce se dovršiti do kraja 2021. godine, pokazuje koliko pažnje posvecujemo potrebama najnovijih generacija, onih koje se informiraju, ali i turisticki definiraju iskljucivo putem “pametnih telefona”, istaknuo je Matošic. Konferencija je nastavljena panelom na kojem su sudjelovali direktor HTZ-a Kristijan Stanicic, vlasnik restorana u Novalji Boris Šuljic, travel blogger i influencer Domagoj Sever, predsjednik turisticke agencije Uniline Boris Žgomba i direktor event agencije Pepermint Tomo Ricov, dok je voditeljica konferencije kao i moderatorica panela bila Ida Prester. Iznimno je važno moci se brzo prilagodavati tim generacijama, ljudima koji ce u bliskoj buducnosti ciniti osnovu i našeg turizma. Moderne tehnologije omogucuju vrlo brzu i neposrednu komunikaciju, što turistickoj industriji nudi bezbroj mogucnosti , ali i neprestno nove izazove, zakljucak je panela.