Uz mjere usmjerene na sigurnost i zdravlje posjetitelja i izlagaca, sajam HoReCa Adria se održava od cetvrtka 22., do subote 24. listopada. Nastupit ce oko 50 tvrtki koje predstavljaju vodece brandove opreme za hotele, restorane i apartmane, kako bi se svi oni što bolje pripremili za povratak turizma i novu sezonu Najave s njemackog, austrijskog i švicarskog tržišta i istraživanja o zemljama u koje njihovi stanovnici žele putovati, pokazuju kako je Hrvatska na vrhu ljestvice. Dobro stojimo i u zemljama srednje i istocne Europe, što ide u prilog tvrdnji da ce se turizam poceti vracati na staro cim to bude moguce. S time na umu, i ove godine organiziran je sajam HoReCa Adria. U svojem šestom, situaciji prilagodenom izdanju okupiti ce manji broj izlagaca i u sigurnom okruženju povezati turisticke poduzetnike i njihove poslovne partnere, vodece dobavljace za HoReCa sektor. – U stalnom smo kontaktu s turistickim djelatnicima, oni su svjesni situacije, ali i optimisticni u pogledu oporavka turizma i nove sezone, za koju svi vjerujemo da ce biti bolja. Kako bi sve to docekali spremni, vec sada krecu u pripremu svojih objekata. U organizaciju sajma smo i krenuli uz njihovu podršku, kako bismo odgovorili na potrebe da na jednom mjestu pronadu sve ono što im je potrebno. Trenutno svi radimo u otežanim uvjetima i sajam HoReCa Adria je zapravo jedinstvena prilika za osobni susret. Na sajmu ce se sve moci uživo vidjeti, odluciti, susresti se s poslovnim partnerima, dobavljacima i kolegama, naravno uz poštivanje svih mjera sigurnosti, rekao je direktor sajma Adriano Požaric. Na sajmu nastupa 50-ak pažljivo odabranih tvrtki, dobavljaca i proizvodaca vodecih brendova opreme za hotele, restorane i apartmane. Svi su pripremili bogat izlagacki program u kojem ce, izmedu ostaloga, predstaviti i najnovije proizvode za sezonu 2021. Za vecinu njih ovo ce biti prvo predstavljanje ne samo na hrvatskom, vec i na europskom tržištu. Izlagacki program pokriva kompletan asortiman za hotelijerstvo, ugostiteljstvo te vile, apartmane i kuce za odmor. Izložena ce biti profesionalna oprema za kuhinje te oprema za pripremu, prezentaciju i posluživanje hrane. Tu je i sitan inventar, stolno posude i potrošni materijal, namještaj i opreme za sobe, podne obloge i dekori, slasticarske sirovine i sladoled, tekstilna galanterija uz poseban naglasak na nove tehnologije i usluge. Sukladno trenutnoj situaciji, velik dio u izlagackom programu zauzet ce i sredstva za dezinfekciju, cišcenje, održavanje higijene i svega prilagodenog “novom normalnom u turizmu”. – Sajam smo u potpunosti prilagodili novim sigurnosnim standardima i mjerama zaštite, kako bi posjetitelji u zašticenom okružju mogli obici sve izlagace i partnere. Cilj nam je pružiti najvišu i najprofesionalniju razinu sigurnosti, prema najboljoj europskoj i svjetskoj praksi, najavio je Adriano Požaric. Kretanje sajmom omoguceno je u jednosmjernim koridorima širine tri metra, s odvojenim ulazom i izlazom kako bi se održala još veca udaljenost medu posjetiteljima, a biti ce dostupne i zaštitne maske i dezinficijensi prilikom ulaza, na razlicitim pozicijama na sajmu i kod svih izlagaca. Prilikom ulaska na sajam posjetiteljima ce se mjeriti temperatura te ce se skenirati na ulazu kako bi se osiguralo da u niti jednom trenutku ne bude previše ljudi u dvorani. Tijekom dana u više navrata ce se vršiti dezinfekcija prostora, a kako je dvorana opremeljena vrhunskim ventilacijskim sustavom, izmjene zraka ce se vršiti svakih 40 minuta. Radi izbjegavanja gužvi, svi koji žele posjetiti sajam mogu se prijaviti putem interneta te preuzeti i isprintati svoju ulaznicu i s njom direktno uci na sajam. Sajam je cetvrtak 22., i petak 23. listopada otvoren od 10 do 18 sati, a subotu 24. listopada od 10 do 15 sati. Sajam je projekt casopisa Turizam info, pokrenut s ciljem da na jednome mjestu spoji dobavljace iz sektora turizma s hotelijerima, vlasnicima apartmana, restoraterima, ugostiteljima i svima ostalima koji se bave turizmom, a koji ce na sajmu moci vidjeti nove trendove i tehnologije te razmijeniti iskustva. Organiziran je uz pokroviteljstvo i uz podršku Grada Opatije i Turisticke zajednice Grada Opatije.