Sajam vjenčanja zabilježio dobru posjećenost ciljane publike

Sajam vjenčanja zabilježio dobru posjećenost ciljane publike

Sportska dvorana Marino Cvetkovic ugostila je proteklog vikenda, 18. i 19. sijecnja „Sajam vjencanja„ – manifestaciju koja se, navode organizatori iz tvrtke Adria Media Zagreb d.o.o. vraca u Opatiju, a ovog vikenda otvorio  je svoja vrata buducim mladencima i svim ljubiteljima vjencanja u prekrasnom prostoru nove Sportske dvorane Marino Cvetkovic. Andrea Bolješic iz tvrtke Adria Media Zagreb istice kako je na ovom Sajmu u Opatiji bilo preko 70-ak izlagaca. Što se posjecenosti tice, loše, kišno vrijeme utjecalo je na slabiju posjecenost u subotu prije podne, no zato je popodne, kao i u nedjelju posjecnost bila puno bolja, a stizala je ciljana publika. I voditelj sportske dvorane O'Brien Schalunic istice kako je ova manifestacija bila prepoznata od strane publike i po njegovim je ocjenama sajam vjencanja (jedna medu prvima vecim sajamskim manifestacijama koju ugošcuje nova sportska dvorana) bio uspješan. Osobito je dobra posjecenost zabilježena u vrijeme trajanja modnih revija, koje su se odvijale u popodnevnim terminima u subotu i nedjelju.   Grad Opatiju i Sajam vjencanja veže duga tradicija organizacije vjencanja, naglašavaju organizatori u svojem priopcenju, ali i velika ljubav prema buducim mladencima i vjencanjima, stoga je zajednicka sinergija imala za cilj oslikati velicanstvenu uvertiru u mjesec zaljubljenih. Sajam vjencanja manifestacija je koja sjedinjuje najbolje iz svijeta vjencanja – ponudu brojnih izlagaca, modne revije, promocije, vrijedne nagradne igre, ali i manifestacija koja obiluje dobrim idejama, pozitivnom energijom i druženjem. „Šesnaest godina tradicije je za nama, što je dokaz uspješnosti i kvalitete ovog projekta koji s velikom ljubavlju organiziramo u cetiri grada u Hrvatskoj: Osijeku, Opatiji, Splitu i Zagrebu. Stoga smo i ove godine pripremili pregršt zanimljivosti i dogadanja kako bismo buducim mladencima olakšali pripreme za vjencanje te ih upoznali s novostima iz svijeta vjencanja“ isticu iz Adria medie d.o.o. Najavili su, uoci održavanja Sajma vjencanja u Opatiji, i nastavak odlicne suradnje Sajma vjencanja s nacionalnom humanitarnom akcijom „Palcic gore!“, kojom se nastoji ukazati na potrebe, probleme i posljedice s kojima se susrecu prijevremeno rodena djeca i njihovi roditelji. Tako je sudjelovanjem u humanitarnoj tomboli na sajmu svaki  posjetitelj bio u prilici osvojiti vrijedne i zanimljive nagrade, ali prije svega pomoci palcicima. Humanitarnu akciju „Palcic gore!“ podržale su i brojne poznate osobe koje su u subotu navecer 18. sijecnja na VIP modnoj reviji prošetale pistom uz modele i pridonijele kampanji za podizanje svijesti o tom problemu. Posjetitelji su uživali u nastupima Ivane Delac ?olo, poduzetnice i bivša Miss Universe, Jelene Urukalo, voditeljice i modela, Ivane Paris, bivše Miss Universe, Jelene Kovacevic, najtrofejnije hrvatske karatistice, Maria Šivolije, boksaca, Filipa Kleve, glumca, modela i bivšeg Mistera Hrvatske, Nikoline Miletic, voditeljice i najseksi Hrvatice po izboru Gentleman's Choice, Marije Mažar, blogerice i novinarke te mnogih drugih.

Opatija