Virtualna šetnja 360˚ Adventom u Opatiji

Carolija Najljepšeg Adventa uz more od danas je dostupna svima! Bajkoviti parkovi, raskošno uredeni trgovi, ulice obasjane stotinama tisuca lampica, romanticne šetnice ispunjene blagdanskom atmosferom i brojne atrakcije koje su opatijski Advent pretvorile u najljepšu pricu ovogodišnjih blagdana nadohvat su ruke svakoga kome je potrebno malo božicne carolije i topline. Turisticka zajednica grada Opatija napravila je još jedan iskorak u prezentaciji Najljepšeg Adventa uz more. Na web stranicama Turisticke zajednice grada Opatije postavljena je virtualna šetnja 360 koja posjetitelje „unosi“ izravno u prekrasne scene zimske idile na morskoj obali. Od adventskog vijenca na Slatini do Adventa na Voloskom, šetnja u virtualnoj stvarnosti pruža puni doživljaj svih 19 adventskih lokacija, predstavljenih kroz 30 scena s pogledom od 360 stupnjeva. Tako posjetitelji iz citavog svijeta, koji ne mogu uživo osjetiti opatijsku adventsku caroliju, mogu u njoj uživati putem svojih racunala ili mobitela. Svi zainteresirani mogu prošetati kroz predivno ureden park Angiolina u kojem stražu drže jedinstveno oslikani Orašari, krenuti dalje prema izložbi krinolina napravljenih od zelenila i cvijeca, „pokucati na vrata“ Kucice slatkiša i dopustiti da ih osvoji neodoljiva blagdanska atmosfera svake od pomno osmišljenih opatijskih adventskih lokacija. Uz romanticni nocni ugodaj, blagdanska Opatija u ovoj se virtualnoj šetnji može razgledati i danju, kada do izražaja dolaze i njene prirodne ljepote i arhitektura koja gotovo dva stoljeca osvaja goste. Virtualna tura omogucuje i pogled iz pticje perspektive na podrucju luke, parka Angioline, hotela Kvarner, Amerikanskih vrtova te Crkve Uznesenja Blažene Djevice Marije. Posjetitelji mogu cak i „ušetati“ u dvije opatijske crkve, onu Sv. Jakova smještenu u istoimenom parku te Crkvu Uznesenja Blažene Djevice Marije koja se nalazi na uzvišenoj poziciji iznad Slatine i ispod Amerikanskih vrtova. Projekt virtualne šetnje realiziran je u suradnji sa Zoom – video studiom iz Rijeke. – Virtualna šetnja Opatijom još je jedan novitet kojim dodatno obogacujemo našu promotivnu kampanju na digitalnim kanalima koja je dosad polucila izvanredne rezultate. U samo 15 dana kampanje  Opatija u božicnom ruhu stigla je putem digitalnih kanala do preko 1,5 milijuna korisnika interneta diljem svijeta. Sada smo cijelu pricu podignuli na jednu višu razinu i omogucili potpuni doživljaj carolije blagdana i atmosfere Najljepšeg Adventa uz more kroz virtualnu šetnju. U godini poput ove velika nam je želja dotaknuti srca željna carolije diljem svijeta, kazala je direktorica Turisticke zajednice grada Opatije Suzi Petricic.  

Opatija