VOZNI RED CITY BUSA OSTAJE ISTI, A KAO PILOT PROJEKT UVODI SE PRIJEVOZ MALIŠANA KOMBIJIMA

VOZNI RED CITY BUSA OSTAJE ISTI, A KAO PILOT PROJEKT UVODI SE PRIJEVOZ MALIŠANA KOMBIJIMA

Na konferenciji su govorili opatijski gradonacelnik Ivo Dujmic, procelnik gradskog UO za financije i društvene djelatnosti Danijel Jerman, te ravnatelj OŠ Rikard Katalinic Jeretov Fredi Glavan. Kako je grupa roditelja cija djeca pohadaju osnovnu školu predlagala promjene u postojecem voznom redu opatijskog City busa, tražeci prilagodbu završecima nastava, Grad Opatija je preko www.opatija.hr otvorio javne konzultacije oko ove teme, koje su trajale do jucer. Pristigle primjedbe, ali i konzultacije oko postojeceg rasporeda nastave, te  sustava organizacije javnog gradskog prijevoza što ga sufinancira Grad, a u koji su ukljucena dva prijevoznika – Autotrolej i Autotrans,  rezultirale su novim rješenjima. Opatijski gradonacelnik Ivo Dujmic pojasnio je kako su pristigle primjedbe javnosti na internetskom savjetovanju nedvojbeno pokazale da je vecina mišljenja korisnika da postojeci vozni red  City busa ne treba mijenjati. Stoga, vozni red City busa ostaje kakav je na snazi bio i do sada. S druge strane, kako bi se riješila situacija oko prijevoza osnovnoškolske djece u rangu od 1. do 3. razreda osnovne škole, a rijec je o njih petnaestak, mahom iz zaleda grada, Grad Opatija ce kao pilot projekt uvesti za njih prijevoz kombijima. O rasporedu vožnji, a osigurana su tri polaska, te djece nakon nastave dogovorili su se ravnatelj škole Fredi Glavan, profesori i roditelji školske djece. Rijec je o dva kombi vozila, koja ce djecu razvoziti do njihovih kucnih adresa, pojasnio je gradonacelnik Dujmic. Ovaj nacin prijevoza mališana iz zaleda od škole do kuce Grad nece „koštati“ jer su ranije ostvarene rezerve u planiranoj proracunskoj poziciji, tako da se preraspodjelom dobija novi efekt u istim financijskim okvirima, receno je na konferenciji. Pilot projekt trajat ce do konca godine, no prema prvim povratnim reakcijama roditelja, koje su izrazito pozitivne, vjerojatno je da ce se ovakav model produljiti i u narednoj kalendarskoj godini. Grad Opatija  i dalje njeguje nadstandard, osobito je  to primjetnu u komunalnom sektoru;  kao Grad prijatelj djece, koji s ponosom nosi ovu titulu, Opatija ce i dalje poduzimati napore da bude grad ugodan za život svim gradanima, s posebnom paskom o najmladima. Ravnatelj OŠ R.K. Jeretov Glavan napomenuo je kako je moguce i prilagoditi nastavu, kroz reorganizaciju satnica voznim redovima javnog prijevoza, kako bi što veci broj daka koji se koriste autobusima u linijskom javnom prijevozu bio obuhvacen, odnosno da nema duljih cekanja po okoncanju nastave na bus. Na konferenciji je bilo rijeci i o ukupnoj organizaciji javnog gradskog prijevoza u Opatiji, gdje je nakon administrativnog razdvajanja na 4 jedinice lokalne samouprave (Grad Opatija, opcine Lovran, Matulji i Mošcenicka Draga) ostao uzus da javni linijski prijevoz u najvecoj mjeri subvencionira Opatija.   U ovom trenutku javni prijevoz na podrucju Grada organiziran je na nacin da ga obavljaju dva prijevoznika i to: 1. City bus (Autotrans)koji prometuje na dvije Linije: a)            Opatija – Icici- Poljane- Veprinac i natrag b)           Opatija – Pobri i natrag preko Tošine Prijevoz je organiziran (osim u jutarnjoj špici) sa jednim vozilom na nacin da se nakon što se obavi vožnja na jednoj liniji prelazi na drugu, naizmjenicno. Prijevoz je besplatan za djecu do završene srednje škole, kao i za umirovljenike. Studenti placaju mjesecnu kartu 50,00 kuna, a ostali korisnici 150,00 kuna. Za ovaj prijevoz Grad izdvaja 1.100.000 kuna   2.            Autotrolej koji prometuje na cetiri linije: a.            Linije 34 i 37, prema Pobrima i/ili prema Veprincu (Matuljima i Kastvu) b.            linija 32 povezuje naselja Opatija, Icici i Ika (Rijeka,Lovran,M.Draga) c.            Linija 36 povezuje Dobrec sa Lovranom Za ovaj prijevoz Grad je osigurao 1.400.000 kuna. Pored toga, Grad placa cijenu karte za umirovljenike iznad 65 godina sa mirovinom nižom od 2.000,00 kuna. Sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi za djecu koja koriste City bus, odnosno gdje City bus ne prometuje, a stanuju duže od 3 km (1-4 razredi) odnosno duže od 5 km (5-8 razredi) od škole osigurana su sredstva za putne karte na linijama Autotroleja.

Search
Generic filters
Promijeni veličinu teksta
Promijeni kontrast
Opatija