O mobilnoj aplikaciji
Mobilna aplikacija Grad Opatija osmiljena je za građane i posjetitelje. Cilj aplikacije je olakšati informiranje i unaprijediti svakodnevni život na području Grada Opatije. Korisnici mogu prijaviti probleme u gradu te pregledavati obavijesti i novosti objavljene na službenim stranicama Grada Opatije. Obavijesti se automatski prikazuju na mobilnim uređajima odmah nakon objave, omogućujući korisnicima da budu uvijek u tijeku s događanjima u Opatiji.
Grad Opatija rasvio je mobilnu aplikaciju i ponudio istu za preuzimanje putem servisa Google Play kao besplatnu aplikaciju. Ovu uslugu pruža Creative Media i namjenjena je za upotrebu takva kakva jest.
Što se može prijaviti putem mobilne aplikacije?
Rupe na cestama, otpad na javnim površinama, neuredne plaže, neispravna javna rasvjeta, i ostale komunalne probleme jednostavno prijavite putem aplikacije.
Aplikacija nije namijenjena rješavanju problema kao što su: žalbe na rad tijela Grada Opatije, hitne intervencije, nepropisno parkiranje, buka, površine u privatnom vlasništvu, prijedlozi za uređenje prometne signalizacije, bespravna gradnja.
Obavijesti / notifikacije
Aplikacija može primati obavijesti i koristiti jedinstveni i anonimni identifikator (UID) koji osigurava Apple (APNS) ili Google (FCM) za primanje obavijesti.
Ugrađeni sadržaj s drugih web-stranica
Članci na ovoj web-stranici mogu sadržavati ugrađeni sadržaj (npr. video, slike, članke, itd.). Ugrađeni sadržaj sa drugih web-stranica ponaša se istovjetno kao da je posjetitelj posjetio tu drugu web-stranicu. Ove web-stranice možda prikupljaju podatke o vama, koriste kolačiće, imaju ugrađeno dodatno praćenje od trećih strana, i nadgledaju vašu interakciju s tim ugrađenim sadržajem, uključujući praćenje vaše interakcije s ugrađenim sadržajem ako imate račun i prijavljeni ste na web-stranici.
Dozvole
Aplikacija može koristiti dopuštenje CAMERA za skeniranje QRCodea (nema podataka poslati preko mreže). Aplikacija može koristiti dopuštenje LOCATION za rad s kartama.
Koje osobne podatke prikupljamo i zašto?
Za prijavu komunalnog problema prikupljamo osobne podatke korisnika od korisnika koji prijavljuje komunalni problem na području Grada Opatije putem mobilne aplikacije, odnosno putem pripadajuće forme. Ovo može uključivati osobne podatke, kao što su podaci o prijavitelju: lokacija / adresa problema, ime i prezime prijavitelja, OIB prijavitelja, e-mail prijavitelja, broj mobitela prijavitelja. Korisnik prilikom prijave problema potpisuje izjavu da se slaže s obradom osobnih podataka. Time smanjujemo mogućnost lažnih prijava. Osobne podatke čuvamo dok se komunalni problem ne riješi u potpunosti.
Kontaktne informacije vezane uz osobne podatke i brisanje osobnih podataka.
SLUŽBENIK ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA GRADA OPATIJE
Tamara Pičuljan Bajt, dip. iur.
tel. 051 680 117
e-mail: [email protected]
Maršala Tita 3, HR – 51410 Opatija
Što su osobni podaci?
Svaka informacija koja se odnosi na fizičku osobu koja je identificirana ili se pomoću tog podatka može identificirati. Odnosno, svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, izravno ili neizravno, osobito uz pomoć dodatnih identifikatora ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet pojedinca. Korisnik može zatražiti brisanje osobnih podataka na e-mail: [email protected].
Impressum
Izrada aplikacije
Creative Media™
Adresa: Škrljevo 191, 51223 Škrljevo, Hrvatska
Web: creativemedia.hr
Copyright aplikacije i sadržaja
Grad Opatija
Adresa: Maršala Tita 3, 51410 Opatija
Web: opatija.hr
